Aysel'in ( Gökçe Bahadır) Söylediği Kahpe Kader Şarkısı dinle

Sezen Aksu hayranı olan Aysel, keyfi yerine gelince de “Kahpe Kader” şarkısını söylemeye başlıyor. Aysel karakterine hayat veren Gökçe Bahadır, bu sahnede “Kahpe Kader” şarkısını kendi seslendirdi.

Gökçe Bahadır’ı, kendi sesiyle şarkı söylerken ilk kez izleyeceğiniz bu sahneler, dizinin yarın akşam saat 22.30.’da yayınlanacak yeni bölümünde ekrana gelecek.


Ben sana ne ettim,yollarımı çıkmaza bağladın,
Üç gün mutlu olduysam üç ömürlük ağladım,
Yalnız geldik, yalnız gidiyoruz anladım,
Tokadını yiye yiye gerçeğe aydım ya,
Kader kahpe kader,
Ağlarını ördünmü,
Yardan yok hiç haber,
Yar kaldın mı öldün mü,

0 yorum:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Kayıp Şehir - Kayıp Şehir Dizisi Kanal D. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.