Kayıp Şehir 2. bölüm 21 eylül reytingleri

Dizimiz ilk bölümüyle ekranlara sağ salim geldi ve bir çok kişinin beğenisini kazandı.İlk bölüm reytingleri genelde bir dizinin gidişatı için önemli bir etkendir.

O yüzden Kayıp Şehir dizimizin ilk bölüm reytingleride gayet iyi durumdaydı.2. bölümde ilk 3 arasında kesin yer alacağı belli olan dizimizin her zaman zirveye oynamasını canı gönülden istiyoruz.

Kayıp Şehir 2. bölüm 21 eylül reytingleri sayfamıza eklenecektir.Kayıp şehir reytingleri hakkında yorum yaparak düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...
28 Eylül 2012 14:40

harika bir dizi başarılı kadro müthiş bir senaryo bravo hafta arası daha cok yayınlanmasını isterdim çok merakta kaldım...

Unknown dedi ki...
28 Eylül 2012 16:04

Mükemmel bir dizi izlerken o dramı hissediyorum senaryo süper merak içinde yeni bölümleri bekliyorum şu anda yayında olan birçok diziden önde.

Unknown dedi ki...
28 Eylül 2012 16:04

Mükemmel bir dizi izlerken o dramı hissediyorum senaryo süper merak içinde yeni bölümleri bekliyorum şu anda yayında olan birçok diziden önde.

Adsız dedi ki...
29 Eylül 2012 09:17

süper

Adsız dedi ki...
29 Eylül 2012 09:17

oyuncuları harika cok beğendim devamm

Adsız dedi ki...
14 Ekim 2012 10:24

Çok beğendim gökçe bahadır süper oynuyo çok gerçekçi bir dizi bence inş reytinglere yenik düşmez...

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Kayıp Şehir - Kayıp Şehir Dizisi Kanal D. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.